Setari internet Android

Un prieten si-a achizitionat un Sony Ericsson cu sistem de operare Android, l-am ajutat sa isi faca setarile pentru internet si restul setarilor.
In acest tutorial o sa va prezint si voua setarile care trebuiesc pentru internet.

Cum ajungi la setarile de Internet pe un telefon cu Android?
1.Acceseaza butonul Menu
2.Acceseazameniu Settings
3.Alege meniul Wireless & networks
4.Apasa pe Mobilenetwork pentru activare
5.Selecteaza Access Point Names
6.Apasa butonul Menu de la telefon si alege New APN de pe ecranul telefonului

Setari Orange
Name : Orangenet
APN : net
MMS protocol : WAP 2.0
MCC : 226
MNC : 10

Setari Vodafone
Name: VF Internet pe Mobil
APN: live.vodafone.com
Proxy: 193.230.161.231
Port: 8080
Username: live
Password: vodafone
MCC: 226
MNC: 01
APN type: default

Setari Cosmote
APN: internet
Username: nu se completeaza
Password: nu se completeaza

3 comentarii:

Boogie spunea...

Deci aceste setari merg numai pe android ? Ca eu am un nokia symbian model mai vechi si mereu m-am chinuit sa il setez pentru internet. Interesant este faptul ca trebuie sa fac aceleasi setari ca, cele scrise de tine mai sus.

Administrator spunea...

Nu stiu sa-ti spun ca nu am avut Nokia niciodata.
Daca sunt la fel, atunci mai bine, un plus si pentru utilizatorii Nokia.

Anonim spunea...

am sony ericsson w705,cosmote cartela 5 euro si nu pot intra pe net .trb setat din tel. si nu mai am manualul tel??

Trimiteți un comentariu

IMPORTANT!
Incercati sa fiti cat mai expliciti cand doriti sa primiti anumite informatii!
Pentru a lua legatura cu Administratorul folositi butonul Contact