Programe utile pentru resoftari , debranduiri

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am un Sony Ericsson d750i, si am o problema cu el:de ceva timp nu lam mai folosit si acum cand il bag la incarcat apare cand emblema de la sony cand se face ecranul alb si nu il pot deschide.Vreo sugestie?
Telefonul este mai vechi, e adevarat dar tin foarte mult la el si vreau sa il fac sa mearga.

Unknown spunea...

Am un vivaz. Si am vazut ca os-ul e versiunea 2. Vreau sa-i fac update dar cu Sony Pc Companion imi apare ca nu este nici o alta versiune. Nu pot instala un OS de la nokia? Si daca da, cum? Ideea e ca am vazut ca Symbian-ul e detinut aproape in totalitate de nokia si ptr SE nu pot instala mai nimic.

Trimiteți un comentariu

IMPORTANT!
Incercati sa fiti cat mai expliciti cand doriti sa primiti anumite informatii!
Pentru a lua legatura cu Administratorul folositi butonul Contact