Concursuri online (publicitate)

Concursuri online
Zilele trecute avand mai mult timp liber m-am apucat sa navighet pe internet pentru a vedea ce siteuri noi au mai aparut. Am fost uimit sa dau peste un site ce listeaza concursuri online pe care le organizeaza siteurile din intreg internetul.

Concursuri foto
Am intrebat daca pe viitor vor fi mai multe concursuri foto si mi-au confirmat ca sunt la inceput de drum, insa pe viitor vor oferi mult mai multe categorii.

M-am oprit la un concurs: "castiga cartea: scurta istorie a lumii" si cred ca voi concura si eu. Mi se pare o oportunitate buna de castig, mai ales daca ai timp liber si poti participa zilnic la astfel de concursuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

IMPORTANT!
Incercati sa fiti cat mai expliciti cand doriti sa primiti anumite informatii!
Pentru a lua legatura cu Administratorul folositi butonul Contact