Noi coduri secrete - Sony Ericsson


Am gasit pe net cateva coduri pentru Sony Ericsson care cred ca v-ar putea interesa.

1. Cod pentru aflarea IMEI-ului
*#06#(apasati apelare)
(Fiecare telefon are IMEI unic , care se gaseste sub baterie)

2. Cod pentru resetarea contoarelor de timp/convorbiri
904060 SEND
Programming mode: 923885

3. Cod pentru aflarea versiunii si a datei de fabricatie.
(simbolurile ">" si "<" reprezinta sagetile stanga-dreapta de pe tastatura)
>*<<*<*

4. Cod pentru afisarea datei si orei
*#103#

5.
Cod pentru aflarea dataei de productie Software
Pentru a afla data software-ului de pe telefonul dumneavoastra scoateti sim-ul din telefon si apasati:
*#06# si tasta stanga
Alte informatii
Pentru alte informatii de producator, scoateti sim-ul din telefon si apasati:
*#06# si tasta stanga de doua ori

4 comentarii:

Anonim spunea...

cum salvez si eu setarile pentru difuzor :(( ca nu merg salvate va rog urgent !!!

Anonim spunea...

cum pot schimba meniul din limba italiana intro alta limba la un soni erixon experia va multumesc

Anonim spunea...

sal!dati-mi si mie va rog un cod pt decodare de retea sony-ericsson w 910i!multumesc...

Anonim spunea...

cine ma ajuta si pe mine am un soni erixon experia u20i mini si am avut cod pe ecran si un pretem la bagat pina mia dat sa raspund la intrebarea unde mam nascut si nu mai stiu ce pot face

Trimiteți un comentariu

IMPORTANT!
Incercati sa fiti cat mai expliciti cand doriti sa primiti anumite informatii!
Pentru a lua legatura cu Administratorul folositi butonul Contact